Oğuz Adanır
Melodramın Sırrı Üzerine Notlar
Dilek Tunalı
Moral Okült ve Melodram Sinemasında Aşk’ın Haller “Hollywood ile Yeşilçam Arasında Sınırlı Bir Karşılaştırma”
Thomas Schatz
Aile Melodramı
Fredrik Gustafsson
Bu Toprak Benimdir (This Earth is Mine, 1959) ve Melodram
Serpil Kırel
Kültürel Bir Üretim Olarak Yeşilçam Melodram Filmlerindeki Gözyaşlarının İzlerini Sürmek
Tunç Yıldırım & Fehime Elem Yıldırım
Metin Erksan’ın Acı Hayat’ı Üzerine: Yeşilçam Melodramından ‘Gösterişli Melodrama’ Şiirsel, Toplumsal ve Gerçekçi Bir Geçiş mi?
Savaş Arslan
Melodram, Dizi ve Kaliteli Diziler: Türk Televizyon Tarihine Kısa Bir Bakış
M. Talha Altınkaya
Bizi Hatırla (2018) Filmi Bağlamında Melodram Bilincinin Yeniden Üretimi
Sinem Evren Yüksel
7. Koğuştaki Mucize’de Babalık Krizi ve Adalet Arayışı
Murat Akser
Şehirde Kadın ve Ahlâkçılık: Yeşilçam Melodramı ve Parodisi
Vedat Oyan
Rainer Werner Fassbinder Sinemasında Melodramın Dönüşümü: Ali: Korku Ruhu Kemirir Film Örneği
Ali Ufuk
“Madam Bovary’ye Chabrol ve Barthes’tan Bakmak”, Melodramatik Bir Karşılaştırma
Burak Bakır
Kim Ki-Duk’un Pieta Filmi Üzerine
Korhan Topcu
Anders Thomas Jensen Sinemasında Melankolik Komedi
Nick Browne
Çin Melodramının Politik Ekonomisi: Toplum ve Öznellik
Yazar Adı
Dilek Tunalı , Zehra Cerrahoğlu
Renk Bilgisi
karışıkçokrenkli